CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday 6 November 2011

emmm . .

Semasa kita baru kenal ,
awak kata ,saya lah gurl paling baik ,dan paling cntik yang pernah awak jumpa ,
awak kata ,awak takkan tinggalkan saya ,
awak kata ,awak takkan ada yg lain ,
awak kata ,tiada sesiapa yg boleh ganti saya disisi awak ,
awak janji macam macam pada saya ,
beberapa bulan kemudian ,
awak beritahu saya ,awak menghidap penyakit kronik ,
awak hanya boleh hidup 1 bulan sahaja lagi ,
kemudian ,
awak buat keputusan utk memutuskan hubungan kita ,
awak kata ,awak taknak saya berharap apa apa pada awak ,sebab umur awak tak panjang dan awak tak izinkan saya utk berjumpa awak lagi ,
selepas sahaja awak berkata begitu ,
saya terus berlari balik ke rumah ,tak dapat saya menahan betapa sedihnya saya hari itu ,
saya menangis sehingga tiada air mata lagi yang tinggal utk saya tangiskan kerana awak ,
saya cuba menghubungi awak ,awak tak jawab langsung panggilan saya ,
hampir beribu kali saya menyebut nama awak ,
macam macam kenangan bersama awak menghantui saya ,
1 bulan pun berlalu ,
1 bulan saya tak jumpa awak ,
1 bulan saya berdoa utk awak supaya awak baik baik di sana nanti ,
kemudian ,pada 1 hari tu ,
saya ternampak awak dengan seorang gurl,
saya sangka itu hanyalah bayangan saya kerana saya terlalu merindui awak ,
saya mengekori awak bersama lelaki itu sehingga saya mendapat tahu bahawa awak telah membohongi saya selama ini ,
awak hanya memberikan alasan bahawa awak menghidap penyakit kronik hanya kerana awak tidak mahu bersama saya lagi ,
sampai hati awak ..
walaupun hati saya hancur kerana awak ,saya tetap berdoa kepada tuhan supaya awak bahagia bersama si dia .

0 comments: